July 28, 2010

pertukaran pemimpin

ermmm...hari ni xtau nk wat per..bos xder --->kursus pencen kt melaka, program mentor IPTA kt sarawak..my colleague pulak, sorg ikut bos g sarawak, lg sorang sgt kesian kena stay kt bengkel di pd. aku plak???stay kt ofis...konon jaga ofis la utk unit pembangunan. ade keje nk kene buat sebenarnya, tp malas. sure bos balik nanti kene marah.hahaha, xpe la...

2bkn story yang aku nk cite kt cni, yang aku nk cite adalah mengenai cerita yang paling hangat kat ofis sekarang nih. our KSU akan bertukar dan diganti oleh TKSU (T)...huhuhu... sangat mengejutkan...berita paling hangat sejak aku keje kat cni. persoalannya, apakah pembaharuan yang akan dilakukan oleh beliau???semakin baik dari KSU sekarang atau sebaliknya. ape pun kite tunggu je la.. TH pasti tergugat kan...
ape2 je la, aku bukannya lama lagi kt cni...sedang bersiap sedia untuk menempuh cabaran baru.ermm tapi pening jugak, nk cari keje kt mane lepas nih...banyak pulak komitmen...adui, pening2 memikirkan masalah yang xpenah selesai nih.jgn menoleh kebelakang, terus maju ke depan, mungkin di situ ada harapan. cewahhh
jiwang lak aku...k lah, nak sambung men game sebab aku dilanda kebosanan yang amat sangat

No comments: