July 12, 2010

pertukaran angka

oh tidakkk...
satu angka telah bertukar..maksudnya, aku harus lebih matang dan rasional dalam membuat keputusan. cara berfikir pon kene berubah...

sempena umurku yang telah menginjak ini, aku ingin memberi sedikit ucapan dan kata aluan (perasan lak - gara-gara tgh buat keynote address menteri untuk taklimat inisiatif t.hijau).. aku berharap doa-doa aku sebelum ini dimakbulkan...doa2 kawan2 utk ku menjadi kenyataan..kita sentiasa mahukan yang terbaik, tetapi adakah yang terbaik itu hanya untuk kita???oleh itu, sama-samalah kita berusaha untuk dapatkan yang terbaik itu...sekarang aku nk wat ucapan..ehem ehemmmmmm

my dedication goes to:--->

1st ~thanks to my mum n my family kerana jagaan dan sokongan kalian selama ini.many2 thanks.luv u all

2nd~nk ucap thanks bebanyak to azu (wif nurol & wati) sbb sudi datang ke sini... wlaupun u all keje hari ni, tp u all sudi gak menjengok aku tgh2 malam buta..walaupon kepenatan melanda, ku gagahkan jua diri...luv u all..mmuahhh...

3rd~my dear rina, thank u very much..adioh depan pintu bilik lom mkn lagik..nanti wat buke pose ari nih eh.. fatma~thanks gak, ade manisan utk aku berbuke nanti...entah ape la dalam kotak tuh...cake ker, muffin ker?ape eh...

4th~thanks to azwan... awak selalu yang pertama wish..mmg dah agak pon...ermm dah dkt 7 tahun...7tahun gak ler awak jadi org pertama. thanks coz masih ingat temanmu ini...jauh dimata, jauh dihati tp dekat diingatan.

5th~to all my friends, maz, noni, ana, ina, zati, shida, tinot, kak maz, kaklong, warga2 TH, kwn2 Uitm dolu2 dan semua2 nyer terima kasih banyak2..moga doa-doa kalian akan jadi kenyataan...dan semoga aku keberkatan itu sentiasa bersamaku..amin

6th~berita gembira utkku, bakal dapat new baby...congratulation to both of u...jage diri elok2 yer...

ermmm cukuplah utk kali ini, lengoh lak rase...kembali menyambung tugasanku...

1 comment:

azurahman said...

tq my friend coz letak nama aku kt dlm list mu hehehhee

sori le no cake dis year, tak sempat singgah beli b4 p umah mu aritu..n sori coz kacau mu, i know u penat but u layan gak aku hehehhee...

umur kite dh sama, so jgn jd budak2 lagi k..