August 08, 2009

shopping addicted

semalam set date ngan kakak aku nk p padini at glenmarie. so seawal pg lagi (kul 7) dah masuk dapur, siapkan bekpes.biase nye pas subuh hari minggu cam tu sambung tido balik. but sale nyer pasal rela...siap masak, g mandi then makan, kuar @ 8++am...
sampai kat sana kul 9am tepat..tempat tu bukak kul 9 but dah ramai org kat dalam tuh..kul bape diorang bukak aku pon xtau.. mula2 masuk tuh pening kepala aku tgk org...cam nak balik jer...since dah sampai masuk je la...mule tuh kire meneman kakak aku je la, tolong dia pilih baju, then dlm pilih2 tu terjumpe la 1 blazzer ni, lawa sgt, bak kate kak ari, sesuai la dgn org2 mude cam aku nih..hehehe...mmg aku tgh cari blazzer pon coz segan la sik pinjam dia nyer jer... then atas advice dia, aku pon beli la...bkn 1 tp 2..hehehe..pastu pusing2 lagi, aku terpengaruh ngan kate2 dia dan mmg dah lame jugak aku xbeli baju@seluar baru. last week beli kain pasang untuk raye jer...setelah hampir 2jam kat ctu, hasil nye ialah 3blaus(formal), 2skirt(pon formal gak), 1jean(tp terketat huhu sedekah je la), 1t'shirt,1 cardigan, 1cardigan utk insyirah (yang ni plg sweet spi akak aku yg sorang tuh dah cop utk anak dia klu syirah dah xmuat nanti) n 1 wallet...
dah blk sampai umh mula la pk, abis duit aku beli byk sgt. but semua tu keperluan kecuali jean. patut la xleh pakai pon...sbb beli ikut nafsu, bukan keperluan..balasan agaknye..time tuh aku siap buat announcement kt akak aku supaya sape2 pon jgn ajak aku g mane2 lagi...xmau kuar g shopping lg...kena jimat2 plak la lepas nih...kang xpasal2 xleh byr utang2 tuh.bkn ckit, 7thn nyer utang. jimatttttt jgn boros lg dalam berbelanja.....jgn ikut perangai aku yang xbaik nih..
sebenarnye, hari ni aku ade exam ptd tp aku xg.cam xyakin jer nak g sebab tu la menggagahkan diri g shopping.goodluck to azu n fatma yang bersemangat untuk g exam tuh.

1 comment:

azurahman said...

uits syg..aku pon tak p gak exam tu..boleh tak ingat..siap p kelas lg then tggu lect dtg tp tak dtg2..last2 kelas tak de, pastu ptg lak aku gerak p bt pahat umah cikma huhuhuu

bkn rezeki nk jd ptd kot hehehhe