August 03, 2009

getting bored

uwaaaaaaaarggghhhh
boring banget niii... today, ade 2org new staff, PA--Rina, and our new bos 54, chinese--xtau name lagi... task yang last week punyer dah siap, so xde ape nak buat hari ni.. just bace ape yang patut aje la...contohnye, bace blog orang..hehe...

mule tuh ingat nak wat resume my belove cousin@adik kesayangan aku tuh, but lupa lak nak bawak sijil2 dia. so, postpone again...emmmmmmm just dok melepak kat sini and menyibukkan diri dengan urusan sendiri je...petang ni mesti lagi boring,but petang ni kena ikut bos g meeting kat PTM dengan delegation Australia...huhu aku sorang jer, mesti xsenang duduk nanti... esok lagi la boring kot...cakap pasal esok, huhuhu...kena drive sendiri lagi...alamak...xsuke sangat...nak kena datang awal lagi la sebab nak rebut parking..klu x, parking kt alamanda la jawabnye...aku ni dah le xberape nak terror parking...parking kat umah pon senget2 jer...

so sad, semalam dengan rajin dan baik hati nyer aku telah mencurahkan bakti, menawarkan khidmat membasuh baju kakak aku sekali...then tau ape jadi, akibat cuai dan terlupe, abis baju kesayangan aku bertukar kaler...macam si tompok...frust betul, dah la baju tu baru sekali aku pakai...bru plan nak tambah manik kat baju tuh, kasi cun ckit...dahtu camtu jadi nyer...nasib aku sendiri yang buat, klu orang lain yang buat for sure aku mintak ganti rugi punye...nak jugak...yang penting silk oren camtu gak...kena kumpul duit nak beli yang baru plak(*ceh cam mahal jer baju tuh, padahal murah jer xde la sampai ratus2 ribu2 tp bulan ni dah spent banyak beli baju baru...ni yang kena cut off budget ni)...sebenarnye xde la frust sangat mula tuh, but ade batu api...selagi xnyale selagi tu dia dok tiup kasi aku lagi frust...huhuhuuuuu

1 comment:

azurahman said...

buat keje lah..tulis blog lah huhuhu apa nk jd ni

jom layan aku lepak2 kat fakulti ni smbil tanda assignment material science huhuhuu