July 26, 2009

layan lagi

nyumnyummmm
sedap nyer make colek pauh...but in flavour of belacan...gerenti esok bengkak abis muka aku.ni pon dah terase...tapi sedap punyer pasal xpe la..ku rela segala...huhuu
2hari yang amat menyakitkan. sakit perut cam biase la...tp dalam sakit2 pon sempat lg aku join my sis g shopping baju raye la konon nyer. mule tuh jual mahal xnk ikut. then cam biase la bile kene pujuk ckit ikut gak la...klu selalu sgt kuar ngn kakak2 aku ni gerenti bangkrup aku. dorang ni shopping addicted...bak kate org tuh dah masuk tahap 3 dah..sebab tu aku malas nk kuar. takut jangkit..sebab tu jugak dorang cakap aku dekut dalam boros...
monday is coming soon... malas nyer nak g keje esok... tgh pk2 ni ape benda aku nk buat esok... klu dah boring sgt mesti la aktiviti sunat, p tido kat belakang bilik bos..kehkeh..ye la nk tido kt aquarium (our room laaa) tuh dah tentu la xboleh.ramai org lalulalang.dah tu kt depan bilik bos besar plak tuh.lagi satu bilik kitorg tuh jadi perhatian...sape2 lalu mesti nk tgk ikan mas yang comel2 nih.hehehe...

No comments: