July 21, 2009

hohohooo

lame jugak aku menyepikan diri dari mengkhabarkan berita. nak kate bz tu xde la sangat, tapi dah dilanda kebosanan yang amat untuk tulis ape2. kadang2 tuh rase cam nak tulis tp mase xmengizinkan, kadang tuh ade mase tp xde mood nk tulis. aktiviti seharian xde yang menarik pon.
opsss lupe lak, now aku on contract with KeTTHA. the 1st week tuh sgt2 membosankan coz kami dikurung dalam meeting room, with my 1st date since hari interview lg, (si sha) & the others, tdo dalam kesejukan kt meeting room tuh. aktiviti selama 5hari, iaitu berborak n tido je la. xde keje lain nak wat.5hari tu jugak la terpaksa beramah mesra dengan rakan2 seperjuangan yang mase depan xberape nk cerah kt c2. that time aku geram sgt (bkn aku jer, but most of the people inside meeting room tuh) ngan org2 HR. klu nk ikut logik nyer diorang dah setel urusan penempatan kami but dorang cam xpedulikan nasib kami contracties2 ni.HR yang paling teruk pernah aku jumpe. byk la kisah2 yang mengaibkan tentang pengurusan ni yang xsedap di dgr. but xelok la untuk diceritakan. mengaibkan pihak org ke-3 lak. almost 2weeks kami dok mkn gaji bute jer. on 9th july dapat surat penempatan ke PTM Bangi. uwaa aku xnak g sana. xnk wat research & involve with solar.xminat..then 10th July, bru aku dapat konfem utk tukar ke TH yakni tempat keje aku skrg nih. kat cni best sgt2. colleague pon ok. bos lagi la ok, siap ajak kami ngumpat.kelakar betul.hopefully kami semua dapat terus bekerja dalam suasana yang aman mcm sekarang nih. but ape yang menyedihkan aku adalah my best friend nk benti keje lak. huhuu. xde la gang aku nk bercerite nanti.org lain xberape nk serasi ngn aku. so our group of noisy hilang lg sorg ahli selepas Min berpindah ke JPP Damansara. hope Sha akan success dalam bidang QS nyer. xpe la hilang kwn pon, at least it is good for her own future..
ok bebeh, aku nk sambung wat keje opis jap. pssssst(kt opis still xdpt connect internet.bengang sgt.ape la org TekMaklumat buat aku pon xtau. dari minggu lepas lg call dorang tapi xsampai ke sudah, so terpaksa la bwk balik keje ke rumah) gnite n assalamualaikum


No comments: