February 22, 2009

anak yang ke-12


hari ni I got new niece.. my sis's daughter. bru jer lahir tengahari td. 1.40pm at Hospital Tengku Anis, PPK. tak sabar aku nak balik kampung tgk baby baru. sekarang dah ada 12 orang anak buah..mak ai ramai nyer..klu dah keje nti gerenti botak kepala kena cukur dek bdk2 tu. dah la masing2 suka mengepau makcik2 dia. parent dia kata nk letak nama Nur Zulaikha Sofea or Nur Hafsyah Sofea I think la..knape la dorang nak jugak letak nama sofea tu??? tu kan nick name aku dgn my belove seniors dlu..and also my nick name in alam maya ni.. adui kakak aku ni saje jer...tapi xpe la sebutan jer sama ejaan dia lain2.. what ever la... now aku nak cepat2 siapkan ape yang patut kat cni, prepare all the thing yang patut untuk aku baca n fahamkan for my thesis, n balik kampung plak.. dok kat cni lame2 mengabiskan boreh jugak..hari2 makin kopak duit aku yang memang dah tinggal ckit.. dok kampung xpe la.. makan tanggung tp gerenti xsiap la keje aku.. paling lama aku balik seminggu je la kot..esok kena g jumpe my boss, n buat ape yang dia nak before ask for leave..takutnyer nak jumpe dia......tolongggg

1 comment:

azurahman said...

kite sama..aku pon ada 12 anak buah..bankrap time raya nnt huhuhuuu