November 22, 2008

cerita aku, dia dan kamu....


-------> salam utk semua...

inilah hikayat penuh suka dan duka...cerita 2hari 1malam....penuh kenangan utk diceritakan pada anak cucu...cerita pasal persahabatan.. pengajaran.. tauladan..
yang mane elok jer leh ikut..yg xelok tuh toksah la dok cite... nti wat tambah dosa jer.. dah la pahala xbyk mane pon...hehe
gamba aku ni dah edit pon... sebenarnyer bergamba ngn amin...aku crop tgl gamba aku jer.. sori yer minn..



<------bergambar jer la utk hilangkan ngantuk n kebusanan..dah la sejuk giler.. siap main tarik2 tgn lagik... tgn shida paling sejuk.. aku cam biasa jer... darah panas la katakan..patut la tanam pokok xidup...huhu..

------->sanggup tgu sampai abis semata2 nk bergambo kt stage yg xberape nk cantek tuh.. sori yer pada saper yg design...mmg xcantek pon... dah la dinner ngn titisan air ujan... basah bju aku mase nk ambik makanan.. sebanyak2 budget cam gni jer hasil nyer... frust tul... oppsssssss terlupa dah kutuk org.... nauzubillah... mintak ampun sume yg terlibat..


<-------berposing lagi tgu majlis berakhir...
dah ngantuk2 pun tgu gak laa... moral support konon... padahal ngah wat muka mase tuh... yg senyum paling mengancam tu la queen of the night... caya lah.. xsia2 aku jerit name dia..pada sesape yg perasan lawa tuh toksah la perasan... emi dah menang... padan muka mak datin sume...kuikui


------>pose ngn Dr Titik (dekan fke) & Dr Zuhaina (tim. dekan)...
dua2 pon lect power system kami...dua2 pon best... tp aku frust xdpt bergamba ngn mem... xtau mem dtg jugak... dorang p posing ngn mem xajak aku... xaci tau korang wat aku camnih...tau la cam aku abis bateri...h uhu sedih nyer...



<-------posing lagi.... posing jer la sementara tgu sukaneka bermula... lambat tul..nti xdapat jpe korang sume lagik... mesti rindu kt korang kan... tp dah ade gambo ni kira ok la..terubat gak la rindu tuh... jgn korang lupakan aku lepas nih sudah la... biel dah balik negeri masing2 kirimkan la berita yek...

------->tarik 4 2nd round
letih giler...tgk nabil muka cam nk makan org jer... heheh
oit pesal... ngelat..dia xmain pon... ponpon guy jer ker? kaki ku luka... tangan ku lebam... but its ok sebab kami menang...hahah.. yang kt tepi2 tuh sume dak group aku... ade yg xkenal pon... tp korang mmg sporting abis.. tp rase2 aku ade bdk grp yg xturun kot... si ikan buntal tu la... byk alasan jer... bek xyah dtg... xsporting lansung... kurang2 turun la bg moral support... mcm si zen tuh... walau xmain jd tukang amik gambo.. ade gak jase... alamak kutuk org lagi... soriiiiii yer bun...

<-------we are the champion... jgn jeles... kamilah juara yg xdisangka2... jgn ingat kami kecik xde tenaga..heheh.. bdk2 laki mmg kuat ar.. berlari pon pantas... baling kelapa pon strike... aku ingat dapat saguhati jer.. xpon no 3..tup2 juara... terkezut giles... papehal pon kami dah menang... sweet sgt berebut hamper... cam budak tadika pon ade... ini lah dia nisbah group kami...3gadis:12jejaka pembawa tuah...ahakssss

------> berakhir lah sudah...
sedey nyer nk berpisah ngn korang sume... lepas nih masing2 akan terbang ikut haluan masing... hope korang sume xlupakan kenangan kite bersama... di kesempatan dan kesempitan yg ade nih aku nk mintak ampun dan maap pade sesape yg penah terasa ngn aku... maklumla mulut aku kadang xleh control gak... salah dan silap sepanjang 3thn ni harap di maafkan... lain mase kite berjumpe lg...babai sume...
luv u all...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments: