November 24, 2008

kala daku kebusanan keseorangan

sambung blk la ape yg aku dah tulis ari tuh..xsempat siap...si azu ngn maz sibuk jer dok ngacau aku...ari tuh aku nk tulis pasal ape ek...lupa laa...o00o pasal kwn2 baik aku tuh la...tp dah basi ar cite tuh...aku tutup jer la buku tu...skrg aku nk bukak buku baru plak...

now aku kt CKE JKR MidValley nih...tgh praktikal kt cni...mengarang menggunakan comp bos ku En. Norzamri Husain...ceh sebut nama penuh lak...sampai2 jer pg td dah kena marah ngn dia pasal postpone 2hari...hehe..tp dia xde la marah huhahuha mcm ayahanda marah...aku xmarah or even kecik ati pon...ape dia ckp betul la...tp aku xpuas ati gak la..ari tu mase ckp kt bos besar nk postpone 2hr dia kate ok..pastuh kt belakang ckp camni lak..klu xbg ckp je la kan..xde la aku g mpg tuh...xpasal2 plak jd buah mulut camnih... so lupakan kisah tu...

my 1st day here...xde org pon kt unit kompetensi nih...sume org g bengkel kt trg...tgl aku ngn en.zamri jer...pg2 lg dia bg briefing...then lepak jap kt meja kecik tuh...pastu turun bawah p library...dia bg aku pinjam 5report previous LI student..mula nk bg 2 jer..ntah ape kena dia bg aku pinjam 5..heheh...ayat ckit jer...naik atas blk lepak2...dia ajar guna mesin potostat, faks, smp nk punch pon dia ajo..cam aku xbiasa punch jer..nk mkn kt kolej dlu pon pakai punch card tau..hehe...tp agak sedih gak la aku kt cni sebab wt pape pon sorg2 jer..xde gang langsung..boring la jugak...ni lg boring...xde nk wat pape dah..tgu time nk blk jer...

rindu nyer nk blk s.alam...rindu katil dan bantal aku...rindu kt kwn2 aku yg suka memekak tuh...lg 1 tgl bju xbasuh ari tuh...hehe...ok la.. aku dah bosan lak menulis...nk p bilik fail jap..tgk2 ape yg patut...cam nk tdo ker..best gak...cau cincau...daaaaaa

2 comments:

azurahman said...

oooo nak tido yer...ni la di namakan alam kerja..kita dh tak jumpa kwn2 kite kena sendirian kl sendiri lah hehehe aku kat rumah je kebosanan, tak tau kenapa hati ni mls nk melangkah ke opis, lyan jiwa kat umah jek...sedih je sepanjang hari, mkn pon kurang selera skang ni huhuuuu k lah baju aku dh abis basuh n bilik aku dh berubah hehehehe cepat lah balik shsh alam ni...

norasofya said...

yeye..ade gak org rindu kt aku...xnk ngaku tuh..xpe2 jgn risau..jumaat ni pas keje aku blk sana..nk blk bsh baju then nk kemas bilik...nk ambik laptop lg..xpon ape kate u all tlg wat keje2 tuh kt aku...