August 16, 2010

kisah ramadhan

hehe...aku yang malas nk wat keje...pagi tadi bz sgt2 pasal MJM_PM. akhirnya dapat disetelkan dalam masa setengah hari. wow..pencapaian yang cukup membanggakan diri aku sendiri. biasanya bos-bos ni selalu bikin masalah bile kita nk submit mende nih cepat2. hari ni segalanya berjalan dengan lancar. TKSU & KSU ada dipejabat. memudahkan kerja2 aku untuk mendapatkan kelulusan. tag merah tu menyelamatkan aku. serta merta gitu. campur lak nota kecil mengatakan 'KSU tiada petang ini' barula ribut ckit bos aku semak ulasan ni.klu x, terkedek2 mcm itik. tapi aku lom lepas lagik geram pasal diorang peram surat ni dalam bilik, pastu dah tahu dateline dia hari ni mula la buat muka. aku jugak ler yg terpaksa. ingatkan dah setel yang ni dpat la aku berehat, namun nasib tidak menyebelahi aku. PA nenek murai tu datang lagi dengan membawakan kerja2 untukku. senarai kerja yang ditinggalkan oleh bos yang pergi bercuti pon lom setel lagi, ini dapat pulak lain2 tugas yang diarahkan dari semasa ke semasa. aku heran gak nenek sorang nih, asal ulasan dan maklumbalas jer bagi kat aku.ape xde org lain ker?penat dah aku nk study kertas kerja orang nih. sakit otak tau tak.

cite pasal xpuas ati ngan keje, sampai esok pon xabis lagik. erm... plan untuk berbuka nanti? dah terlanjur terliur sgt dengan kailan ikan masin + udang. itulah menu berbuka aku hari nih... nak balik masak lak.. tadaaaaaaaaaa

No comments: